Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

pl:wspierajacy:synerise [2018/07/25 09:39] (aktualna)
kkutt utworzono
Linia 1: Linia 1:
 +====== Członkowie wspierający – Honorowy Patron PSSI ======
  
 +
 +[[http://​synerise.com/​|{{ ​ :​img:​syneriselogo.png?​w=500|Synerise}}]]
 +
 +===== Synerise =====
 +
 +Platforma ([[http://​synerise.com/​|synerise.com]]) będąca systemem klasy Revenue Performance Management to jedno z najbardziej kompleksowych rozwiązań dla biznesu pozwalające na integrację różnych kanałów wiedzy o organizacji,​ klientach oraz ich lojalności wobec marki (ambient intelligence),​ co znacznie ułatwia podejmowanie strategicznych decyzji na temat działań marketingowych oraz sprzedaży. Synerise umożliwia szybką integrację np. systemów magazynowych,​ dostępności produktów, programów lojalnościowych oraz danych o klientach pochodzących zarówno z systemów do prowadzenia działań marketingowych (np. e-mail i sms marketing, proximity marketing), a także aktywności w mediach społecznościowych i internecie. Dodatkowo platforma umożliwia tworzenie i rozwój programów lojalnościowych poprzez integrację z systemami POS, pozwalając na skuteczne przeprowadzenie transakcji w sklepach. Jest też miejscem, gdzie można zaprojektować skuteczną kampanie multikanałową (sms, push, beacon, wifi, email) wykorzystując mechanizmy marketing automation (autorskie kody trackingowe). ​
 +
 +Synerise analizuje zgromadzone dane poznając tym samym zachowania zakupowe klientów oraz łączy je z ich zainteresowaniami. Dzięki temu można sprawdzić na przykład, jak warunki atmosferyczne wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Synerise umożliwia także weryfikacje dostępności konkretnych produktów w sklepach bez konieczności kontaktowania się ze sprzedawcą. Całość uzupełnia Mobilne SDK dla e-commerce i lojalności,​ dzięki któremu można analizować zachowania klientów również w kanale mobilnym. Rozwiązanie przeznaczone jest przede wszystkim dla innowacyjnych i dużych marek. Celem platformy jest przede wszystkim dostarczenie tylko tych informacji, których potrzebują klienci, którymi są zainteresowani i co najważniejsze w formie jaką respektują (permission marketing). Począwszy od szybkiej informacji w kwestii dostępności danego produktu w konkretnym sklepie, po liczne zniżki i dobrane dla klientów oferty, które nawiązują do historii ich zakupów offline & online.
  • pl/wspierajacy/synerise.txt
  • ostatnio zmienione: 6 miesięcy temu
  • przez kkutt